Podrška:

Administratori sa dugogodišnjim iskustvom je našim korisnicima na raspolaganju non-stop, dovoljan je samo jedan poziv da u najkraćem roku korisnik dobije informaciju ili pomoć bilo da zove iz zemlje ili inostranstva. 

Procedura:

  1. Svi tiketi otvoreni u radno vreme ( ponedeljak – petak 09:00h – 15:00h, subota 09:00h – 12:30h ) biće obrađeni odmah. U cilju što bržeg rešavanja problema potrebno je da navedete što više informacija o problemu.

  2. Mi pratimo rad svih naših servisa 24/7 i ako se pojavi problem u bilo koje doba, odmah pristupamo rešavanju.

Možete nam pisati na naš email helpdesk@davicom.co.rs ili nas kontaktirati na +381-3751-664

 

 

 

24/7 Tehnička podrška

Svakom pozivu ili zahtevu, bilo personal ili business korisnika pristupamo sa jednakim poštovanjem i odgovornošću. Naša mogućnost da Vam pomognemo nas čini ponosnim jer znamo koliko je važno imati sigurnu uslugu i servis koji funcioniše bez problema. Posebno se ponosimo stalnim obukama i usavršavanjima naših zaposlenih, i činjenicom da smo uvek u koraku sa najnovijim Internet trendovima i tehnologijama.